سبک زندگی

ساخت وبلاگ

روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند. یکی از آنها این است که برای یافتن نزدیک‌ترین و بهترین اتوبار باید وقت بسیاری را برای جستجو صرف کنید و این در حالی است که در اسباب کشی آنلاین با این مشکلات روبرو نخواهید بود و تنها با زدن یک دکمه می‌توانید نزدیکترین کامیون حمل بار به خودتان را پیدا و رزرو کنید. شریف بار از جمله برترین اتوبار شرق از این قابلیت برخوردار است و شما به راحتی می توانید تمامی امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان منزل جدید را  به اتوبار شرق تهران بسپارید.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار تهرانپارس همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید. .  کلیه امور اسباب کشی و خدمات آن از بسته بندی تا چیدمان محل جدید از جمله خدماتی است که در اتوبار شریف بار انجام می گیرد.

قطعا اثاث کشی در کرونا دغدغه‌های شما را بسیار بیشتر نموده است. اگر در روزهای کرونایی مجبور به جابجایی منزل و محل کار خود هستید، ما در شریف بار به شما کمک می‌کنیم بدون دغدغه و نگرانی اثاث کشی کنید.شریف بار با در اختیار قرار دادن نیروهای سالم و مبرا از ویروس کرونا در مناطق مختلف تهران به شما کمک می‌کند تا در سلامت کامل به منزل یا محل کار جدید بروید.

 

سبک زندگی...
ما را در سایت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : اتوبار تهرانپارس , اتوبار شرق تهران , اتوبار شرق, نویسنده : ناوک lifestylenavak بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 30 / 1 / 1400 ساعت: 17:51

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. در این مواقع، به طور معمول اعضای یک خانواده دست به دست هم می دهند و وسایل را برای آغاز سفر آماده می کنند. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متعهد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید.

اگر در مرکز تهران سکونت دارید، یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، اتوبار مرکز تهران در خدمت شماست.

 ساکنین غرب و مرکز تهران می توانند جهت افزایش سرعت و دقت در بسته بندی ، کلیه این امور را به پرسنل حرفه ای شریف بار بسپارند. اگر شما هم در غرب تهران ساکن هستید ، اتوبار غرب و اتوبار سعادت آباد شریف بار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشد. پس اگر قصد جابجایی دارید قبل از هرچیز با اتوبار غرب تهران تماس بگیرید .

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ بسیاری از ما، وسایل بلا استفاده ای را نگه داری می کنیم که در زمان بسته بندی می توانیم از آن ها خداحافظی کنیم.

سبک زندگی...
ما را در سایت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : اتوبار غرب تهران , اتوبار غرب , اتوبار مرکز تهران , اتوبار سعادت آباد, نویسنده : ناوک lifestylenavak بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 30 / 1 / 1400 ساعت: 17:46

پاییز و زمستان بهترین فصل اسباب کشی منزل است. بر خلاف تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر، خانواده ها اقدام به اثاث کشی و نقل مکان به منزل جدید می کنند، نیمه دوم سال ارامش بیشتری در بازار اتوبار شمال تهران و سایر مناطق دیده می شود. خانواده هایی که امکان اسباب کشی منزل در نیمه دوم سال را دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب، آسان و بی دردسر اثاث کشی کنند.

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم . اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار نیاوران در شمال تهران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شمال تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اتوبار پاسداران و نیز اتوبار نیاوران از خدمات دیگر شریف بار هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

قبل از جمع کردن وسایل و اثاث کشی ، خانه را برای ورود وسایل آماده کنید. چنانچه دیوارها نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی دارند با ما تماس بگیرید. خدمات نقاشی از سرویس های همراه در اثاث کشی و جا به جایی است. اگر کف‌پوش‌ها نیاز به شستشو و یا تعویض دارند قبل از اسباب کشی منزل این کار را انجام دهید و در نهایت خانه را کاملاً تمیز کنید.

سبک زندگی...
ما را در سایت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : اتوبار شمال تهران , اتوبار نیاوران , اتوبار پاسداران, نویسنده : ناوک lifestylenavak بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 30 / 1 / 1400 ساعت: 17:46

باربری تهرانپارس و باربری نارمک

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاد باشد که در هنگام بسته بندی لوازم جعبه شما بسیار بزرگ تر از وسایل های شما است بنابراین اگر شی شکستنی در داخل آن ها قرار است حمل شود شما باید حتما فضای خالی آن را با لایه ضخیم نایلون های حباب دار بپوشانید . تا در هنگام حرکت و جابجایی، دچار شکستگی و جابجایی نشود. یا مثلا اگر هنوز کارتن شما جای خالی دارد و کناره های آن خالی است میتوانید از روزنامه یا کاغذ های مچاله شده یا پارچه ، قسمت های خالی آن را پر کنید.

باربری بهار مطمئن ترین باربری در  تمام مناطق از جمله باربری تهرانپارس و باربری نارمک – باربری پاسداران و باربری شمیرانات آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . جهت مشاوره با شماره هایی که در سایت باربری بهار موجود است تماس حاصل فرمایید. 

سبک زندگی...
ما را در سایت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : باربری نارمک, نویسنده : ناوک lifestylenavak بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 23 / 1 / 1400 ساعت: 19:45

طراحی لباس این روزها بسیار مورد توجه افراد و علاقمندان به صنعت مد قرار گرفته است . آموزش طراحی لباس با اصول و با توجه به تغییرات صنعت مد بیشتر از قبل در جامعه احساس می شود.

طراحی لباس در گذشته فقط بر روی کاغذ ترسیم می شد. اما امروزه با پیشرفت علم و وجود نرم افزارهای کامپیوتری، این طراحی ها نیز با ابزارهای کامپیوتری انجام می شوند. البته هنوز هم طراحانی هستند که مستقیم ایده های خود را بدون ترسیم، روی پارچه پیاده سازی کرده و به لباس دلخواه خود می رسند.

طرز پوشش و لباس افراد جامعه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با فرهنگ آن جامعه دارد و از آنجا که طراحان لباس وظیفه طراحی یک لباس را به عهده دارند می توان گفت طراحان لباس بر فرهنگ یک جامعه تاثیرگذارند و باید طراحانی تربیت کرد که این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهند. پس برای داشتن یک جامعه با فرهنگ و سالم و به دور از ترویج فرهنگ بیگانه، دوره طراحی لباس و آموزش طراحی لباس از اولویت های یک جامعه باید باشند.

مدرسه مد و لباس مهسا زارع در نظر دارد با برگذاری دوره های آموزش طراحی لباس و آموزش های دیگر در زمینه های مد و لباس، تجربیات خود را به هنرجویان عزیز و علاقمند به صنعت مد انتقال دهد و تا شکوفایی استعدادهایشان گام به گام آنان را همراهی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مدرسه مد و لباس مهسا زارع مراجعه کنید.

سبک زندگی...
ما را در سایت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : دوره طراحی لباس, آموزش طراحی لباس, نویسنده : ناوک lifestylenavak بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 15 / 1 / 1400 ساعت: 16:19